Studiekreds

Studiekredsen i Vejle Oasekirke starter op igen 29. januar. Vi mødes mandage i ulige uger kl. 10.00, hvor vi begynder med kaffe/te og en bolle til 10 kr.
I denne sæson læser vi ”Nådens Sønner” af Franscine Rivers. Man skal selv låne/købe den.

Beskrivelse:
De fulgte Guds kald til at tjene ham trofast og uden udsigt til belønning.
Følg Aron, Moses’ bror, der blev et billede på Jesus som vores ypperstepræst. Lær af Josvas våbenfælle Kaleb og hans store nidkærhed for Gud. Se på prins Jonatan, der satte sig selv til side for at bane vejen for sin ven David. Hør Guds profet Amos’ udfordring til dem, der nyder velstandens velsignelser, og lev med i den tidlige kirkes liv, set gennem skriveren Silas’ øjne.
Nådens sønner er tidligere udgivet i en serie på fem romaner med titlerne: Aron – Kaleb – Jonatan – Amos – Silas

Datoer og tekster er:

26. februar: Aron
11. marts: Kaleb
8. april: Jonatan
22. april: Amos
6. maj: Silas

Vil du vide mere, så kontakt Christina på christina@vejleoasekirke.dk

Nådens sønner