Kirke i børnehøjde

Vejle Oasekirke er også for de mindste

Børnekirke - for børn i 0. kl. til og med 6. kl.
Her kan du under gudstjenesten komme med til leg og sjov, bøn og fordybelse. Vi gør bibelhistorierne spændende og relevante for børnene, så de bliver fortrolige med kristendommens grundlæggende indhold.

Minikirke - for børn i alderen 2 - 6 år
I Minikirke får dit barn en god oplevelse med at komme i kirke. Kirken er nemlig også deres! Til Minikirke er der en god atmosfære med tryghed og tillid. Vi formidler den kristne tro til børnene på forskellige måder gennem året.

I kirken har vi også et Legerum med Lego, bøger og andet legetøj. Her har du som forælder mulighed for at sætte dig sammen med de mindste børn.

Legegruppe
Vi er en håndfuld hjemmepassere med tilknytning til det kirkelige miljø i Vejle. Vi mødes hver torsdag formiddag fra kl. 09.30 til 11.30 i Vejle Oasekirkes lokaler, med vores dejlige børn i alderen 0-2 år. Ind i mellem tager vi også ud af huset. Derfor kan I kontakte Belinda på 93859975, hvis I har lyst til at være med.

Børneklub

Den 19. januar starter en ny børneklub i vores kirke - og du er inviteret med! Udover dig, så er alle børn fra 5 år- 4. klasse i kirken og jeres venner velkomne.

I børneklubben skal vi lege, få nye venner, quizze, høre om Gud, spise eftermiddagsmad, og indimellem så spiser vi også pizza sammen til aftensmad.

Vi er både voksne ledere og flere super seje teenagere, der er klar til at give dig sjove eftermiddage i kirkens lokaler. Vi mødes fra kl 16.30-18.00 følgende fredage: 19/1, 2/2, 23/2, 8/3, 22/3, 5/4, 19/4, 17/5, 31/5, 7/6 og 21/6.

Har du eller dine forældre spørgsmål eller ønsker yderligere information, er I velkomne til at ringe til Louise eller Malene (eller finde os i kirke en søndag)

Vi har forresten brug for din hjælp - har du en god idé til et navn til børneklubben? Hvis du har, så skriv en mail til Louise/Malene - den der finder på det bedste navn får en præmie - der kan spises 🙂

Vi glæder os til at se dig!

Venlig hilsen

Louise (louiseydenielsen@gmail.com, 28904875 )

Malene (bisgaard2402@gmail.com, 25344488)

Og øvrige ledere og teenage-ledere.

FredagsSjov for hjemmebørn
- En dag med tid til at lege, lære og netværke.
Der er drop in fra 9.45-10.
Kl. 10 er der velkomst og præsentation af de forskellige stationer og aktiviteter og derefter fri leg. Der vil bl.a. være indendørs motorikbane, kreastation, tegnebord, duploområde, brætspil/læringsspil, spiseområde, frivillig samling med sanglege, skattejagt, udendørsspil mm. Aktiviteterne henvender sig hovedsageligt til børn 3+ år, men der er også lidt til de mindste og alle er velkomne 😃

Ca. Kl. 11 vil der blive sat boller, kage og frugt samt kaffe, the og saftevand frem, som man frit må tage af.

Arrangementet slutter kl. 14 - men man smutter bare, når det passer. Der er ikke en fælles afslutning 😉

Arrangementet koster 40kr. pr. familie.

Af hensyn til mængde af mad og materialer bedes I tilmelde jer på begivenheden

Har du spørgsmål, så kontakt Athina Dybdal på facebook eller mail: athinadybdal@hotmail.com 😉