For familier

Familieklyngen vil gerne være et kirkefællesskab, hvor børnene føler sig hjemme. Det skal være et sted, hvor forældre kan snakke sammen, dele erfaringer og lære hinanden bedre at kende. Vi ønsker, at Familieklyngen er præget af en hjemlig stemning, hvor der er plads til at amme, skifte ble og putte sine børn. Altså et sted med en bred ramme, hvor der er plads til den enkelte familie.

Alle er meget velkomne, dog vil programmet henvende sig til familier med små børn, som ikke går i skole endnu.

Dagen vil starte med brunch imellem kl. 9-10, hvorefter der vil være nogle lege, som er sjove for både børn og voksne. Der vil også være en andagt eller en anden form for åndelig vitaminindsprøjtning. Herefter er man meget velkommen til at blive hængende og snakke og lege.

Familieklyngen er på udvalgte søndage. Find det i kalenderen. Husk tilmelding til Laura på tlf 5049 7065 senest fredagen før.

Ved spørgsmål kontakt gerne Laura og Ragnar (tlf. 5049 7065).

Familie Fredag

Velkommen til Familie Fredag! Velkommen til fællesskab - fællesskab med hinanden både børn og voksne, fællesskab omkring måltidet og fællesskab med Gud.

Vi mødes i kirken kl. 17.00, hvor vi bestiller pizza, derefter leger vi nogle fælles lege, inden vi spiser aftensmad. Aftenen afsluttes med en andagt.
Familie Fredag er målrettet børn i alderen 6-12 år og deres forældre, men alle er selvfølgelig velkomne.

Pris: 40 kr. for voksne og 20 kr. for børn.

Kontakt: Louise og Frands (tlf. 2890 4875)